Desi Fatma

Penilik Pendidikan Anak Usia Dini pada Dinas Pendidikan Kota Solok Sumatera Barat. ...

Selengkapnya
Navigasi Web

Samba Lado Jariang Minyak Tanak

Pagi-pagi saisi rumah lah heboh dek baun jariang nan dibaka dek amak di dapua. Pagi ko abak bakandak samba lado jariang minyak tanak, kato amak.

Ondeh....yo sabana sero tu mak. Makan samba lado jariang basiram jo minyak tanak, tambah uwok taruang jo uwok pucuak ubi. Yo indak ka nampak mintuo lalu di balakang rumah lai.

Samba lado jariang minyak tanak ko indak lo payah mambueknyo. Partamo-tamo baka jariang atau digoreang bisa juo. Siaptu tokok diateh batu lado, bia agak tipih. Goreang bada sampai agak kariang. Giliang lado jo bawang , agiah parasan limau kapeh. Masuak an jariang nan alah batokok tadi, tambahan goreang bada. Tokok-tokok bada tadi, tapi jaan sampai hancue lo. Siaptu pindahan ka dalam piriang atau mangkuak. siram jo minyak tanak atau minyak karambie. Jaan lupo uwoknyo...

Makan samba lado jariang minyak tanak jo uwok, tambah lo nasi angek-angek.... yo batambuah ciek lu....

Salamaik makan siang dunsanak kasadonyo....

Rumahku, 09 November 2019

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Pagi-pagi seisi rumah sudah heboh...emak di dapur. Saya mencoba menangkap artinya, Bu Desi. Hehehe....

09 Nov
Balas

Benar Pak Edi. Bahasa Minang mudah dimengerti ya Pak. Sukses selalu Pak Edi. Terima kasih sudah berkunjung.

09 Nov

Mantap un...jadi ngiler, karena denai antu jariang wkwkwk

10 Nov
Balas

Hahaha...lamak bana ko haa

10 Nov



search

New Post